Wednesday, February 25, 2009

S'cuse me.....are you a fugitive??

The past week has been horrendous. I travelled to Kota Bahru, went back to Kemaman for a customer visit and was in KL last Monday till Tuesday for my department's meeting. I think I'll vomit blood.......urerkkkkk!!!
*
Okay...enuff sicko stuff. I was on leave today and decided to head on to Starbucks for a cuppa....when I was approached by two lovely teenage girls. One of the girl asked me...."Excuse me sir....are you a fugitive??" I was taken back and said "No!!! Do I look like one??"....they quickly replied sorry and left. As I was just about to sip of my coffee, an ugly bloke came up to me and asked me the same question..."Sorry sir....but are you a fugitive???" I just stared at him....total blank. "Guess you're not eh??" and he left. This happened more than 10 times...in Starbucks alone. Not to mention when I was window shopping around.....some were chasing me hysterically asking whether I'm a fugitive.
*
Having being tormented by dozens of strangers, I decided to head home. As I turned on the radio to Hitz.fm, little did I know that they are actually trying to find the Hitz.fm Fugitive who is currently in Berjaya Megamall, Kuantan. That soothed me down a little.
*
But guys.....listen to the instruction carefully next time. You're supposed to ask "Are You The Hitz.fm Fugitive" instead of "Are you a fugitive??". If I were a fugitive.....do you think that you'll be standing still??

21 comments:

reanaclaire said...

hahahaha..really? like striking lottery.. cant blame u for being shocked.. like u said, how could they leave out the 2 words..haha..

GregChai said...

may be you look like some celebrity , a radio deejay may be hehehe

amoker said...

Should say yes and to ask them collect their prices from one of the expensive shopts. hehe.

cleffairy said...

HUWA! Ada bakat jadi deejay....hahahaha... you poor thing, you must have been scarred. LMAO...I would have imagine a fugitive with my look on loose if people were to approach me that way. =.= scary, scary la bro!

btw,u have Pete's number, right? How is he? Is he ok? Been some time since his last update.

foongpc said...

Haha! Yeah, they never listen to the instruction properly. Anyway, you must have looked like a fugitive! LOL!

Josephine said...

wah lau... more than 10 times..

lol

changed layout wor...

Anonymous said...

Hi there my name is uno and i'm from hitz.fm.you had a very interesting hitz.f fugitive experience i would say hehe.could you give me or the station a call so we can share your experience with our listeners?That'll be really cool.Just call me at 03-95438888 ext 7230 or 0395433311

Calvin Soo KJ said...

reana, i WAS shocked. still am....hehehehe

greg, hahahahaha. i wish. :)

amoker, yah. then end up in jail being a fraud. :P

clef, if i were not calmed, id bash up those guys who called me a fugitive....lol. yah, i have his number. will call him to check what's up.

foongpc, if i looked like michael scofield from prison break, then nevermind lor....hehehehe

jo, had to change coz kena spam. so celakak. the whole blog kena paste photobucket upgrade kinda site. dont know what happened.

uno, will do. can call you tomorrow or not?? today's a lil busy. how did you stumbled upon my blog....just curious :)

fufu said...

lmao yeah not only hitzfm, myfm, 988, era etc have those different silly games...

Lisalicious said...

hahaha so funny!!
perhaps they were really asking u whether u r the fugitive or not

not the hitzfm one :D

JIN said...

hey there, Jin from hitz.fm, would love to air your experience on air! you could email me your number, Jin@hitz.fm, looking forward to hear from you soon!

Calvin Soo KJ said...

fufu, really??? i didnt notice. i only listen to hitz.fm and yet i didnt know about the programme. silly me...hehehehe

lisa, i know i didnt wear any striped shirt....lol.

jin, ive emailed you my hp no. thanks bro... :)

Jasonmumbles said...

Wah, what happened to your template?

I was being asked a few times as well. And I miss the guy when he was in Malacca.

Jasonmumbles said...

Wah, what happened to your template?

I was being asked a few times also and I missed the guy when he was here. Damn.

garfield said...

u should just say
"yes, i am a fugitive, i ran out from the jail, now wan to kill and rape ppl, u wan to be my victim or not?"

should just ask them like this mah

Kikey Loo said...

u know wat? i dunno wat is fugitive mean before :p just check the dictionary, my English so poor.. :p

Calvin Soo KJ said...

jason, i had to change my template coz some asshole ruined it with multiple spams.....damn kanasai. i was on air last nite at about 11.30pm. adam c called for me to share my "fugitive" experience after I blogged about it. what an experience....:)

garfield, aiyo....cannot say rape lar. if one is very ugly, then she/he might consider wanting me to do it.... :P

kikey, that's why they created a dictionary. my english is not that good too. broken grammar all the way..... :)

Chris said...

haha... language mistake...

Calvin Soo KJ said...

chris.....kinda. hehehe :P

Racheal Tan said...

wahahahahha, this is damn funny wei. you should hav say yes and get something from them instead. lolz!

Calvin Soo KJ said...

racheal, i've thought of it.....lmao. but the thought of me getting arrested for impersonating someone got me worried ending up in jail :)