Friday, February 27, 2009

Hitz.fm interview

Good day y'all. Its TGIF...........yeahooooo!!!!!
*
Neways, after having shared my "fugitive" experience yesterday, I was suprised to receive an email from Uno, a music executive from Hitz.fm requesting me to share my moments being chased around by girls and blokes, and it sounded so damn cool. Later that day, I also received a comment on my blog by Jin (Hitz ever feh-mus deejay), requesting me to do the same. I was utterly speechless.......I have never done this before. So okay......I gave my hp no and requested for them to call me the next morning.
*
But lo!! and behold......I received a call from Adam C at about 11.00pm as I was just about to sip my regular Kopi-O Peng Kaw Kaw. So what to do.....I did my thing lar. He asked me multiple questions so fast that I kept repeating....sorry?? But I did it. Yup......it went quite smoothly. It went on air last night 11.30pm. They've erased my "sorry" parts and made it into a conversation. So clever lah these people. I'm so proud of myself......hehehehehe. What??!! I've never done this before mah!!

13 comments:

Jin said...

thanks for speaking with us yesterday Calvin! Hitz Party with Adam C and Jin

Calvin Soo KJ said...

Jin, no prob bro. be glad to do it again. cheers :)

suituapui said...

11.00 p.m. Gee! Shouldn't you be sleeping or doing something else at that time? Hahahahahahaha!!! Thumbs up, chum! Too bad no Hitz here, unless I wanna watch a blank screen on the TV on satelite TV...

Lisalicious said...

hey not bad got interviews for being a fugitive hehehe

Kikey Loo said...

wow.. u became famous liao!!!

Roses said...

whaoo..
a cool fugitive...lol
partly famous liao.
too bad i wasnt tuning in to hitz at that moment. u should tell us earlier ma... *slap*

Pete said...

Wow, Calvin, proud of you man! High Five!

Calvin Soo KJ said...

all.....denkiu, denkiu. it was only a 10 second clip. it was supposed to be the next morning. i was suprised they called at 11.00pm. neways, it was a good experience. :)

Racheal Tan said...

kewl!! what an experienced!

GregChai said...

wah bro, you feh-mus already like this the 'fugitive' experience not that bad after all oh hehehehe

Josephine said...

on air wor...

Calvin Soo KJ said...

racheal, yah...it WAS an experience i would never forget. :)

ungreg....lol. feh-mus with my family and friends only lar......others tidur already. summore, hitz did not mention my name....just some bloke from kuantan :)

josephine, it wasnt actually live. they recorded and made it sound like it was live on air....but neways, i was extremely excited. 1st time on radio wor.....hehehehe

Shinky said...

Wah so popular already huh! Got hitz.fm call you. ^.^